Firma Euroflorist w związku z dynamicznym rozwojem marki odświeża identyfikację wizualną. Nowoczesne logo towarzyszy rebrandingowi całej europejskiej sieci Euroflorist. W polskiej centrali zmiana logotypu wprowadzana jest sukcesywnie od lutego 2013 roku.
Koncepcja nowego logo koncentruje się na podkreśleniu szybkości usług poprzez ukazanie symbolu w postaci kwiatu zmieniającego się w gołębia pocztowego. Dodatkowa fraza „przesyłki kwiatowe” to jasny i przejrzysty komunikat – „stąd wyślesz kwiaty w dowolne miejsce w kraju i na świecie”. Materiałom promocyjnym towarzyszącym zmianie logo jest slogan „A kogo Ty dzisiaj uszczęśliwisz?”. Komunikuje on misję nawiązującą do wywoływania pozytywnych emocji, które nierozerwalnie łączą się z obdarowaniem ludzi kwiatami.
„Wprowadzenie nowego logotypu to odzwierciedlenie zmian jakie zachodzą w firmie – od strategii zarządzania, poprzez zmianę witryny internetowej na jeszcze bardziej przyjazną klientowi, po nowe założenia tworzenia oferty handlowej” – wyjaśnia Andrzej Świderski, Dyrektor Zarządzający Euroflorist. Celem zmian jest umocnienie pozycji Euroflorist na rynku przesyłek kwiatowych oraz utrwalenie wizerunku firmy w świadomości konsumentów.
Zapraszamy na stronę prezentującą ideę nowego logo http://www.twojekwiaty.pl/do/ef/newLogo
Euroflorist to firma umożliwiająca wysyłanie kwiatów do dowolnego miejsca w Polsce i na świecie. Dbamy o to, aby ludzie mogli swobodnie przekazywać życzenia i wyrażać swoje uczucia za pośrednictwem kwiatów. Jesteśmy największą siecią kwiaciarni w Europie – ponad 10000 kwiaciarni w Austrii, Belgii, Danii, Francji, Holandii, Luksemburgu, Niemczech, Norwegii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Polsce.
Dodaj komentarz